معرفی یکی از بهترین مدارس غیردولتی هوشمند بوشهر

مدرسه غیر دولتی دکتر حسابی بوشهر

به طور قطع می توان گفت که دوران دبستان حساس ترین دوران تعلیم و تربیت کودک است . این دوره زیربنای پرورش و شکوفایی شخصیت بر اساس فطرت الهی و پایه و اساس آموزش بسیاری از مهارت های فردی و اجتماعی در سال های بالاتر می با شد .چه بسا پس از گذشت این برهه زمانی ، تثبیت و اصلاح این موارد در سنین بالاتر ،بدون ایجاد پیش زمینه و زیرساختهای کودکی ، به سختی امکان پذیر خواهد بود . با توجه به شروع زمان پیش ثبت نام اکثر مدارس غیردولتی ، تلاش میکنیم تا با معرفی بهترین دبستان بوشهر از لحاظ آموزشی ، بهترین انتخاب و بهترین مدرسه باشیم . و والدین را در این راه یاری نماییم .

 

موسسه آموزی فرهنگی دکتر حسابی بوشهر

دبستان دکتر حسابی یکی از بهترین دبستان های ابتدایی بوشهر می باشد که در سال 1373 توسط آقای عبداله پوربهی آغاز به کار کرد و هم اکنون این مجموعه دارای پیش دبستانی پسرانه ،دبستان پسرانه و متوسطه اول و متوسطه دوم نظری روزانه پسرانه ومتوسطه نظری و کاردانش بزرگسالان در شهر بوشهر می باشد .

موسسه آموزشی فرهنگی دکتر حسابی ،بهترین مدرسه بوشهر ، دبستان هوشمند دکتر حسابی بوشهر با رویکرد " تربیت جامع ومتعادل دینی ، پیشرو در رویکرد های آموزشی ، افزایش سلامت جسمی وروانی دانش آموزان ، یادگیرندگی و تغییر پذیری " سعی میکند دانش آموزانی تربیت کند که دارای مهارت های مختلف اجتماعی ، خودمدیریتی ،ارتباطی ، پژوهشی و تفکر باشند . بهترین دبستان بوشهر تلاش دارد تا نقش یک دبستان برتر را برای زمینه سازی و تلاش در جهت خودشناسی ودر نتیجه خودیادگیرنده شدن دانش آموز برای خودراهبری درطول زندگی ، ایفا کند .

  • بهترین مدرسه بوشهر، دبستان دکتر حسابی از روش های مشارکت فعال ، فعالیت محور و پروژه محور در امر آموزش استفاده می کند .